BELEDİYE ÇALIŞANLARINA EĞİTİMLER VERİLİYOR

Erdemli Belediyesinden yapılan açıklamada belediye personeline yönelik hizmet için eğitimlerin verilmeye devam edildiği bildirildi. Belediye personellerine yönelik olarak verilen eğitimlerde son olarak hizmette etkili iletişim ve etik eğitimi verildi. Erdemli Belediyesi İnsan Kaynakları Müdürü Mehmet Şahin tarafından verilen eğitim hakkında bir açıklama yapan Erdemli Belediye Başkanı Mükerrem Tollu, “vatandaşlarımıza daha iyi, daha güler yüzlü ve daha hızlı nasıl hizmet verebiliriz; bununla ilgili çalışmalarımız sürecektir” dedi.

Erdemli Belediyesinde hizmet içi eğitimler devam ediyor. Belediye çalışanlarına yönelik olarak düzenlenen eğitimlerin sonuncusu etkili iletişim teknikleri oldu. Erdemli Belediyesi İnsan Kaynakları Müdürü Mehmet Şahin tarafından verilen eğitime belediye birim amir ve müdürlerinin yanısıra belediye çalışanları da katılım gösterdi. Vatandaşlara belediye hizmetlerinin sunumunda neler yapılması gerektiği ile ilgili bir sunum yapan Şahin, “artık belediye hizmetleri verilirken, farklı bi anlayışı hedef edindiklerini söyledi. Hizmet verilirken halkla nasıl bir etkileşim kurulması yönünde bir eğitim olduğunu ifade eden Şahin, bu tür eğitimlerin devam edeceğini de sözlerine ekledi.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Erdemli Belediye Başkanı Mükerrem Tollu ise bu tür eğitimleri çok önemsediklerini dile getirdi. Hizmet içi eğitimleri ile belediye personellerine eğitim verdiklerini kaydeden Tollu, bu tür eğitimlerle daha iyi, güler yüzlü ve hızlı bir hizmet sunumu gerçekleştirmeyi planladıklarını söyledi. Önce kendi personellerinin eğitimi üzerinde durduklarını belirten Tollu, “insanlara hizmet etmek için buradayız. Kişisel değil, kurumsal hizmet politikasını geliştiriyoruz. Artık Erdemli’de el yordamı ile belediyecilik yapılmayacak. Ahbap çavuş ile değil bilimsel ve kurumsal bir belediyecilik anlayışı getiriyoruz. Geçtiğimiz dönemde bu konu ile ilgili çalışmalarımız oldu. Bugün bulunduğumuz hizmet seviyesi önceki dönemde yaptığımız çalışmaların ürünüdür. Şimdi daha iyisini yapmaya gayret ediyor ve bu yönde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Amacımız daha güler yüzlü, daha hızlı, memnuniyet oranı yüksek ve doğru hizmet anlayışıdır” dedi.

Belediyecilik anlayışının son 6 yıldır son derece büyük bir şekilde geliştiğini ifade eden Tollu, “ödüllü belediyecilik”, “ilklerin belediyesi”, “nerede insan orada Erdemli Belediyesi” ve “belediye çalışıyor Erdemli gelişiyor” şeklinde kendilerine bazı anlayışlar geliştirdiklerini ve bu yönde bu güne kadar kaliteli hizmetler sunduklarını; sunmaya da devam edeceklerini söyleyerek açıklamasını sonlandırdı. 

 

 

 
 
 

 

Sosyal Medya Paylaşım